Langkau ke kandungan utama

Embun Kasih

Kehidupan yang penuh sakinah diharungi bersama madah cinta ke syurga antara Aidil Naufal dan Azlinaurah. Mengungkapkan kata cinta selepas nikah merupakan saat yang ditunggu-tunggu setelah sekian lama menyimpan perasaan di hati sanubari.Kehidupan mereka bertambah bahagia dengan kehadiran permata hati buah cinta mereka,Azra Zinnirah.Namun di saat mereka bahagia, hubungan mereka diuji oleh Allah S.W.T. Munculnya musuh lama Aidil yang masih menyimpan perasaan dendam dek kerana kisah suatu masa dahulu di sebuah universiti. Taufiq yang terlalu dengki dengan kelebihan yang ada pada Aidil telah merencana sebuah rancangan jahatnya untuk membalas dendam. Rancangan yang bisa menggolakkan rumahtangga yang terbina antara Aidil dan Azlinaurah. "Ouh,sekarang ni kau dah semakin expert kan?! Dah pandai nak keluar dengan jantan lain! Kata nak ambil Azra dari tadika, rupanya ada udang disebalik batu.Keluar dengan jantan lain tanpa pengetahuan aku!" -Aidil- "Selama ni saya sabar dengan sikap abang. Semua fitnah yang abang lontarkan,semua cacian yang abang hamburkan, saya tetap sabar kerana saya tahu dalam hati abang masih lagi ada cinta untuk saya. Dan lebih jelas lagi, Allah lebih mengetahui apa yang terjadi.Terserah abang nak kata apa, saya akan tetap setia cintakan abang kerana Allah.". -Azlinaurah- "Aku akan buat kau merana Aidil! Kau jangan merasa sekarang kau berada dalam zon selesa. Aku akan balas dendam aku terhadap kau sampai aku puas.Kalau boleh sampai kau mampus! Hahaha!!! " - Taufiq- "Isteri awak umpama lukisan yang rosak tu. Awak sebagai pelukisnya mesti merasa hampa dan kecewa dengan lukisan tersebut kerana rosaknya ia.Dan setiap kerosakan itu pasti berpunca dari pelukisnya. Kerana cuai,tersilap langkah,terlanggar,dan sebagainya." -Raihana- Cerita ini InsyaAllah akan ana cuba hasilkan..harap anda semua dapat dapat menanti hasilnya setelah siap ya..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Kata Cinta

Assalamualaikum. Hari ni Aila ada story nk share. Satu perkataan yg boleh jadi kita suka dan kita benci. What is it? Heee..tetiba malu nak sebut..C.I.N.T.A..in english is L.O.V.E..Sejarah cinta aku, aku ni pernah disukai orang dan pernah menyukai orang tapi tak pernah lagi terikat dengan istilah couple boyfriend girlfriend gitu..haha..but i have boys friend.. Dulu, aku tanya diri sendiri, kenapa ada orang boleh suka kat aku? Banyak kali aku tanya. Aku bukannya lawa macam Neelofa, Mira Filzah dan ramai lagi la..tapi still, aku bingung.. Kenangan disukai orang kali pertama. Masa tu darjah 5. Kepada yang berkenaan, maafkan aku. Hahaha.. aku dan dia selalu gaduh. Sejak aku pindah tempat duduk dari belakang sekali sampai la ke depan, entah macam mana dia boleh suka aku. Aku pun tak faham. Tulis surat lepastu lipat bentuk kapal terbang, nak target kat aku tapi tersasar meja sebelah. Lepastu kantoi, classmate tahu. Aku balik rumah ketawa berdekah dekah baca surat dia. Sorry.. Sebenarnya, ad
Assalamualaikum wbt.Alhamdulillah..akhirnya dapat juga saya membeli Album terbaru Devotees iaitu 'Berjalan Tanpa Henti'.Setelah sekian lama saya menantikannya.Diharap album terbaru ini menjadi pilihan ramai.