Langkau ke kandungan utama

Bila Kata Cinta

Assalamualaikum. Hari ni Aila ada story nk share. Satu perkataan yg boleh jadi kita suka dan kita benci. What is it? Heee..tetiba malu nak sebut..C.I.N.T.A..in english is L.O.V.E..Sejarah cinta aku, aku ni pernah disukai orang dan pernah menyukai orang tapi tak pernah lagi terikat dengan istilah couple boyfriend girlfriend gitu..haha..but i have boys friend.. Dulu, aku tanya diri sendiri, kenapa ada orang boleh suka kat aku? Banyak kali aku tanya. Aku bukannya lawa macam Neelofa, Mira Filzah dan ramai lagi la..tapi still, aku bingung..

Kenangan disukai orang kali pertama. Masa tu darjah 5. Kepada yang berkenaan, maafkan aku. Hahaha.. aku dan dia selalu gaduh. Sejak aku pindah tempat duduk dari belakang sekali sampai la ke depan, entah macam mana dia boleh suka aku. Aku pun tak faham. Tulis surat lepastu lipat bentuk kapal terbang, nak target kat aku tapi tersasar meja sebelah. Lepastu kantoi, classmate tahu. Aku balik rumah ketawa berdekah dekah baca surat dia. Sorry..

Sebenarnya, ada banyak lagi story pasal kisah suka ni. Nanti2 la Aila share ye.. but the point Aila nak state kat sini, tak payah nak serabut sangat fikir kenapa dia suka aku bukan orang lain atau kenapa dia suka orang lain bukan aku. Boleh jadi dua sebab. First, dah memang jodoh kau dengan dia dan second, mana tahu kau akan jumpa yang lebih baik dari yang kau suka tu. But the best point is "Be yourself".. aku rasa aku dah jumpa dah sebabnya..haha

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Assalamualaikum wbt.Alhamdulillah..akhirnya dapat juga saya membeli Album terbaru Devotees iaitu 'Berjalan Tanpa Henti'.Setelah sekian lama saya menantikannya.Diharap album terbaru ini menjadi pilihan ramai.